کد خبر: 1223927
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تیم جنایی داخل خیابان با جسد خونین پسر جوانی به نام خسرو روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. 
غلامرضا مسکنی 
جوان آنلاین: پسر جوانی که در درگیری به خاطر ۲۰۰ هزار تومان پسر عمویش را چهار سال قبل به قتل رسانده‌بود، به احترام عید سعید فطر بخشیده شد. 
شامگاه هفدهم سال ۹۹ بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری بازار از قتل پسر جوانی حوالی خیابانی در نزدیکی بازار با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی داخل خیابان با جسد خونین پسر جوانی به نام خسرو روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. 
 
 درگیری ۲ پسر عمو 
تحقیقات مأموران نشان داد مقتول همراه پسر عمویش بهرام در پاساژی نزدیکی محل حادثه کار می‌کرده تا اینکه لحظاتی قبل داخل پاساژ با هم درگیر می‌شوند و در ادامه درگیری آن‌ها به داخل خیابان کشیده می‌شود و بهرام با چاقو پسر عمویش را به قتل می‌رساند و از محل می‌گریزد. 
 
 ۲۰۰ هزار تومان
بدین ترتیب مأموران بهرام را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند و موفق شدند وی را چند روز بعد از حادثه بازداشت و به اداره پلیس منتقل کنند. 
متهم در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل پسر عمویش اعتراف کرد و در ادعایی گفت: «من و پسر عمویم در پاساژی حوالی بازار کارگری می‌کردیم و با هم خانه مجردی داشتیم. چند ماه قبل ۲۰۰ هزار تومان از او قرض گرفتم و مدتی بعد هم بدهی‌ام را در دو قسط به او پرداخت کردم. من به او بدهی نداشتم، اما خسرو مدعی بود یکصد هزار تومان به او داده‌ام و یکصد هزار تومان دیگر به او بدهکارم. هر چقدر به او می‌گفتم بدهی‌ام را کامل داده‌ام، قبول نمی‌کرد تا اینکه این اواخر مدعی بود من تلفن همراهش را هم سرقت کرده‌ام. همین موضوع باعث شد چند باری با هم درگیر شویم و روز حادثه هم دوباره داخل پاساژ با هم درگیر شدیم. درگیری ما به بیرون کشیده‌شد و من هم عصبانی شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصد قتل نداشتم.»
 
 حکم قصاص 
متهم پس از اعتراف و تکمیل تحقیقات در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. اولیای‌دم برای متهم درخواست قصاص دادند و قضات دادگاه هم خسرو را به جرم قتل عمد به قصاص محکوم کردند. رأی دادگاه پس از تأیید در یکی از شعبه‌های دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و پرونده روی میز قاضی امین کرمانی‌نژاد قرار گرفت. 
 
 بخشش 
در حالی که متهم در یک قدمی چوبه‌دار قرار داشت، تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران به سرپرستی قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرا جلساتی برای جلب رضایت اولیای‌دم برگزار کردند. 
تلاش تیم صلح و سازش ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل پدر و مادر مقتول به دادسرای امور جنایی رفتند و اعلام کردند قاتل را به احترام عید سعید فطر بدون هیچ چشم‌داشتی بخشیده‌اند، بنابراین با اقدام خداپسندانه اولیای‌دم متهم که به زندگی دوباره بازگشته‌است، به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
برچسب ها: قتل ، جسد ، پلیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار